Forum

lub Zarejestruj się aby założyć posty i tematy.

BookBook - OPINIE NEGATYWNE NIE POLECAM

PreviousPage 3 of 3

Witam serdecznie. Niestety ja również jestem zmuszona zgłosić mnóstwo zastrzeżeń co do czasu realizacji oraz możliwości kontaktu i te z responsywności.

Złozyłam zamówienie parę dni przed przed świetami. Nie otrzymałam książek. Nie mogłam się z nimi skontaktowac za pomocy inforlinii - byłąm neisutannie 9 w kolejce.

Na pierwsza korespondencję mailową wogóle nie odpisali. Dopiero pożniej napisali  coś o tym, że brakuje im jednej pozycji . I to wszystko. Jest 08 stycznia a ja do tej pory nie otrzymałam zamówienia = książek.

Ostrzegam bardzo przed tą firmą!!!

Masakra !!!! Nie polecam ! Brak kontaktu po wpłacie . Okazało się, że nie mają tego za co zapłaciłam i milczeli. Dopiero po interwencjach przesłali mi maila. Książek nadal nie ma . Nie kupujcie u nich , szukajcie w innych księgarniach.

Dlaczego oni nadal działają, to jacyś naciągacze. Co na to nasz prawo ? Czy jesteśmy bezbronni wobec takich firm ???!!!!!!!!!!

 

Ludzie tylko nie w tej księgarni. Nie wierzycie to sprawdźcie , zamówicie ....

Dołączam!!!

Półtora tygodnia minęło jak zakupiłam i od razu opłaciłam zamówienie.żeby dowiedzieć się dziś - w końcu postanowiłam sprawdzić status zakupu (dodzwonienie się na infolinię zajęło mi 30min. Wciąż w oczekiwaniu w kolejce jako druga bądź przerywało połączenie),że książek nie ma (choć widniały wcześniej w ofercie i rozmowa z konsultantem potwierdziła ich stan). "Ponaglona" ksiegarnia nada mi jutro paczkę z jedną książką, choć czekałam na trzy. Dodam - odniosłam wrażenie,że przypomniałam firmie o istnieniu mojego zamówienia. Nie polecam! Nie będę się już rozpisywać,że część książek miała być (już straconym) prezentem...

Od ponad roku nie chcą mi zwrócić pieniędzy za niezrealizowane zamówienia wysłałam wezwanie do zapłaty (za radą konsumenckie centrum e- porad )straciłam kolejne pieniądze, zero odpowiedzi  i gdzie jest ochrona konsumenta jak mam odzyskać stracone pieniądze?

PreviousPage 3 of 3