Forum

lub Zarejestruj aby założyć posty i tematy.

BookBook - OPINIE NEGATYWNE NIE POLECAM

Potwierdza, że księgarnia bookbook to totalne dziadostwo!

Zamówiłem książki na 09.10.2020 i... no właśnie... książek nie ma!

Pieniążki przelałem od razu na ich konto i cisza...

Zacząłem więc drążyć temat... kontakt z nimi właściwie nie istnieje.

Wreszcie odpowiedzieli, że brak im jednej książeczki i czy mogą wysłać

zamówienie bez niej i zwrócić pieniądze... nie wyraziłem zgody.

Znowu nastała cisza... a właśnie dzisiaj tj 05.11.2020 dostałem maila,

że anulują zamówienie!!! KPINA! Po prawie miesięcznym przetrzymaniu

moich pieniędzy łaskawie mają mi je zwrócić za 4 dni!!!

A książek dla dziecka nie ma! ODRADZAM stanowczo jakiekolwiek zakupy u tych oszustów!

Żenada. Potrzebowałam na szybko książki a tu drugi tydzień i jej brak. Jeśli jest tak dużo osób oszukanych można to zgłosić dalej! Nie można tak traktować klientów niech poniosą konsekwencje

Porażka! Książki zamówione 6.11, opłacone z góry, czekałam, dzwoniłam, kilka dni temu dostałam informacje, że książki są w drodze. Po odebraniu z paczkomatu, okazało się, że paragon wystawiony nna zamówione książki,, a w paczce dwie gry i książeeczka dla dzieci!!! Jestem tak wkurw***a, że postanowiłam książki zamówić z innej księgarni, a gry przekazać jakimś biednym dzieciom z okazji zbliżających sie Mikołajek, bo i tak od tych oszustów i kreetynów nie odzyskałabym pieniędzy. Pracują tam jacyś debile.

Zamówienie - sierpień

Wystawienie opinii (na prośbę sklepu/ceneo) negatywnej i powolna reakcja sklepu na nią. Pytanie, ze strony klienta, czy/kiedy można się spodziewać realizacji zamówienia. Odpowiedź - w czwartek (1.10) mamy otrzymać brakujący towar - wrzesień

Jest 30.11. Do dziś sklep nie podjął żadnej próby kontaktu. W sumie wcześniej również nie. Chcieli jedynie anulować mojego negatywa. Dziś napisałem maila i albo prześlą zamówienie albo je anuluję. Pytanie czy przed 2022 dostanę zwrot.

Niestety, też nie czytałam opinii... zależało mi na tym,żeby szybko i w dobrej cenie kupić prezent na Mikołajki. Zamówienie miało być dziś, prezentów z tej księgarni niestety nie będzie . Zero informacji, co z moim zamówieniem, po pół godziny oczekiwania na infolinii (jesteś 7 w kolejce) dowiedziałam się,że nie ma w magazynie jednej książki.. zaproponowali zamówienie bez tej książki i zwrot pieniędzy za nią... Zrezygnowałam z całego zamówienia, w przyszłym tygodniu mam dostać zwrot... Zobaczymy...

Słuchajcie to jest jakiś żart z ta księgarnia to trzeba gdzieś zgłosić tylko gdzie?

Tez chce to gdzieś zgłosić! Oszukali, wzięli pieniądze i nie oddają! Kłamią i oszukują! Może jakieś zbiorowe zgłoszenie???

Nie polecam. Potwierdzam opinie poprzedników. Brak kontaktu telefonicznego, mailowego. Czekam na przesyłkę dwa tygodnie, żadnych informacji.

Okropna obsluga klienta.Strata czasu i pieniędzy . Straszne.Polecam zamówić drożej ale gdzie indziej.Oszczedzicie sobie stresu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Potwierdzam wcześniejsze opinie. Proceder, który uprawia ta księgarnia - to złodziejstwo. Nie realizują zamówień na czas, trwa to miesiącami.Otrzymałam inny paragon niż kwota, która wpłaciłam za książki. Czytam powyższe opinie i mam wrażenie jakby wszystkie  w całym procederze traktowania klientów, były takie same jak moja historia..., łącznie z tłumaczeniem, że brakuje jednej książki. Zastanawiam się, czy jest to ustalony z góry sposób postępowania z każdym klientem? Kuszą promocjami książek, które nie są dostępne. Nie oddają wpłaconych za nie pieniędzy. Nie odpowiadają na maile. Trudno uzyskać kontakt telefoniczny, praktycznie prawie to niemożliwe, a jeśli uda się za którymś razem, pada obietnica zwrotu pieniędzy, po czym nic się nie dzieje. Uważam,że jest to bezczelne oszustwo na wielką skalę, tym bardziej, że dotyczy wielu klientów.  Nigdy więcej nie złożę w tej księgarni zamówienia. NIE  POLECAM!!!