Forum
Jarvee Konfiguracja Bota pod Facebooka [Poradnik]
Cytat z Pomagam Zarabiać data 28 lutego, 2020, 8:07 pmPrzez długi czas promowanie swojego biznesu na Facebooku następowało poprzez samo rozwijanie swojego fanpage’a, udostępnianie postów z FP na grupach czy też grupy. Jednak z czasem algorytm Facebooka stał się bardziej restrykcyjny w kwestii samych metod promocyjnych oraz chociaż takie promowanie jest w dalszym ciągu możliwe, to na mniejszą skalę, to nie są to identyczne wyniki jak kiedyś.
Musimy jednak pamiętać, że gdzie tylko jest wola, to znajdzie się sposób. Jedną z nowszych strategii, którą warto przedstawić, jest promowanie biznesu, fanpage’a czy też strony poprzez profile na Facebooku (jeden czy też więcej profili).
Pewnie nie raz oraz nie dwa zdarzyło się nam scrollować na Facebooku oraz zauważyć, że znaczna większość postów pochodzi albo od naszych znajomych, albo też z reklam (reklamy sponsorowane, sugerowane reklamy), jednak rzadziej z fanpage’y polubionych.
Ideą samej formy promocji, która opisana tutaj zostanie jest zdobycie 5000 znajomych na swoim profilu (tym do samego reklamowania, nie na osobistym) oraz udostępnienie postów na nim. Szansa na to, że nasi znajomi zobaczą te posty, je polubią oraz klikną w link czy też kupią coś jest naprawdę dużo większa, a niżeli w przypadku FP. Pomijając jednak ten fakt, posty od znajomych wydają się zawsze bardziej wiarygodne niż posty z fanpage’y oraz reklam.
Jak uzyskać 5000 znajomych targetowych za pomocą Jarvee
Możemy sobie zadawać teraz pytanie – jak Facebook miałby nam pozwolić dodać 5000 znajomych w bardzo krótkim czasie? Bez obaw, są przecież sposoby, aby móc to osiągnąć. Gdybyśmy wchodzili ręcznie na każdy profil nowy i klikali – dodaj znajomego, prawdopodobnie bardzo szybko dostalibyśmy bana, ale jest jeden świetny sposób, które dam Facebook nie monitoruje, aż tak mocno.
Dzięki metodzie tej zdobędziemy do tysiąca znajomych dziennie. Aspektem najlepszym tego sposobu jest to, że będą to znajomi wyselekcjonowani zainteresowani naszą niszą. Jeśli zatem wrzucimy jakiegoś posta czy też coś udostępniamy, jest spora szansa, że sam algorytm Facebooka pokaże im nasze wstawki. Takie posty uzyskają na pewno dużo więcej like’ów, udostępnień, komentarzy, a nasz biznes będzie rozkwitał.
Jak tę metodę promocji skalować?
Skalowanie jest dość proste. Dotychczas pod uwagę braliśmy tylko i wyłącznie jeden profil, więc logicznym jest skalowanie samej metody poprzez tworzenie następnych profili jak i także używanie Search and Add Friends w celu zdobycia pięciu tysięcy znajomych na każdym z nich. Powinniśmy oczywiście uważać na wszelkie źródła reakcji, z których Jarvee pobiera właśnie listy użytkowników FB, aby nie dodawać na kilku kontach osób tych samych.
10 profili po pięć tysięcy znajomych oznacza publikę targetowaną liczącą w sumie 50 000 tysięcy osób zainteresowanych naszą niszą.
Poniżej bonusowa porada
Utwórzmy grupę na Facebooku związaną z naszą niszą oraz zacznijmy zapraszać do niej znajomych z każdego profilu. Udostępniamy posty z jednego z profili. Dzięki temu właśnie posty uzyskają coraz to większy zasięg. Jednak pamiętajmy, że w przypadku zaproszeń do grup Facebook jest już o wiele bardziej restrykcyjny oraz powinniśmy ograniczać ilość tychże zaproszeń do pięćdziesięciu ewentualnie stu dziennie. Rozkładajmy także ten proces na cały dzień.
Przez długi czas promowanie swojego biznesu na Facebooku następowało poprzez samo rozwijanie swojego fanpage’a, udostępnianie postów z FP na grupach czy też grupy. Jednak z czasem algorytm Facebooka stał się bardziej restrykcyjny w kwestii samych metod promocyjnych oraz chociaż takie promowanie jest w dalszym ciągu możliwe, to na mniejszą skalę, to nie są to identyczne wyniki jak kiedyś.
Musimy jednak pamiętać, że gdzie tylko jest wola, to znajdzie się sposób. Jedną z nowszych strategii, którą warto przedstawić, jest promowanie biznesu, fanpage’a czy też strony poprzez profile na Facebooku (jeden czy też więcej profili).
Pewnie nie raz oraz nie dwa zdarzyło się nam scrollować na Facebooku oraz zauważyć, że znaczna większość postów pochodzi albo od naszych znajomych, albo też z reklam (reklamy sponsorowane, sugerowane reklamy), jednak rzadziej z fanpage’y polubionych.
Ideą samej formy promocji, która opisana tutaj zostanie jest zdobycie 5000 znajomych na swoim profilu (tym do samego reklamowania, nie na osobistym) oraz udostępnienie postów na nim. Szansa na to, że nasi znajomi zobaczą te posty, je polubią oraz klikną w link czy też kupią coś jest naprawdę dużo większa, a niżeli w przypadku FP. Pomijając jednak ten fakt, posty od znajomych wydają się zawsze bardziej wiarygodne niż posty z fanpage’y oraz reklam.
Jak uzyskać 5000 znajomych targetowych za pomocą Jarvee
Możemy sobie zadawać teraz pytanie – jak Facebook miałby nam pozwolić dodać 5000 znajomych w bardzo krótkim czasie? Bez obaw, są przecież sposoby, aby móc to osiągnąć. Gdybyśmy wchodzili ręcznie na każdy profil nowy i klikali – dodaj znajomego, prawdopodobnie bardzo szybko dostalibyśmy bana, ale jest jeden świetny sposób, które dam Facebook nie monitoruje, aż tak mocno.
Dzięki metodzie tej zdobędziemy do tysiąca znajomych dziennie. Aspektem najlepszym tego sposobu jest to, że będą to znajomi wyselekcjonowani zainteresowani naszą niszą. Jeśli zatem wrzucimy jakiegoś posta czy też coś udostępniamy, jest spora szansa, że sam algorytm Facebooka pokaże im nasze wstawki. Takie posty uzyskają na pewno dużo więcej like’ów, udostępnień, komentarzy, a nasz biznes będzie rozkwitał.
Jak tę metodę promocji skalować?
Skalowanie jest dość proste. Dotychczas pod uwagę braliśmy tylko i wyłącznie jeden profil, więc logicznym jest skalowanie samej metody poprzez tworzenie następnych profili jak i także używanie Search and Add Friends w celu zdobycia pięciu tysięcy znajomych na każdym z nich. Powinniśmy oczywiście uważać na wszelkie źródła reakcji, z których Jarvee pobiera właśnie listy użytkowników FB, aby nie dodawać na kilku kontach osób tych samych.
10 profili po pięć tysięcy znajomych oznacza publikę targetowaną liczącą w sumie 50 000 tysięcy osób zainteresowanych naszą niszą.
Poniżej bonusowa porada
Utwórzmy grupę na Facebooku związaną z naszą niszą oraz zacznijmy zapraszać do niej znajomych z każdego profilu. Udostępniamy posty z jednego z profili. Dzięki temu właśnie posty uzyskają coraz to większy zasięg. Jednak pamiętajmy, że w przypadku zaproszeń do grup Facebook jest już o wiele bardziej restrykcyjny oraz powinniśmy ograniczać ilość tychże zaproszeń do pięćdziesięciu ewentualnie stu dziennie. Rozkładajmy także ten proces na cały dzień.